مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ
بایگانی
  • ۰
  • ۰

تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با اصطلاحی به نام بومی گزینی مواجه هستید که در ستون مقابل برخی رشته ها نوع گزینش آنقطبی ، استانی ، ناحیه ای و یا کشوری درج شده است . بومی گزینی در واقع به این معناست که در برخی رشته محل ها اولویت با داوطلبانی است که در آن بوم قرار می گیرند . تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری اعمال می شود که برای انتخاب رشته همه رشته های ریاضی وتجربی و انسانی و هنر و زبان موثر می باشد علی الخصوص در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان . ولی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ،بومی گزینی تاثیرگذار نخواهد بود . به متقاضیان انتخاب رشته کنکور 97 توصیه می کنیم با کلیک روی تاثیر بومی گزینی و مطالعه مقاله تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ، از میزان تاثیر گزینش بومی اطلاع یابند تا بتوانند برای شرکت در انتخاب رشته آمادگی بیشتری داشته باشند و انتخاب های دقیق تری نمایند .

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره تحصیلی

  • ۹۶/۱۰/۲۱
  • bs bm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی