مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آخرین درس کنکور از نظر ترتیب سؤال‌ها. خیلی از بچه‌ها در کنکور اصلی ما وقتی به شیمی رسیدند از وقت عقب بودند و به همین دلیل نرسیدند آن را تمام کنند. حتی بعضی از دوستان من حتی فرصت نکردند سؤال‌های شیمی را شروع کنند. توصیه‌ام این است که وقتی حداقل 40 تا 45 دقیقه به پایان وقت کنکور مانده، شیمی را شروع کنید چون اگر این کار را نکنید،‌ فشاری که در لحظه‌های آخر به شما می‌آید و این احساس که خیلی از وقت عقب هستید، باعث می‌شود تمرکزتان شدیدا پایین بیاید و مجبور شوید چند بار صورت سؤال‌ها را بخوانید و هم‌چنین بی‌دقتی‌تان خیلی زیاد می‌شود. برخی سؤال‌های شیمی مثل استوکیومتری و محلول‌ها و قانون هِس و یا PH و ... محاسباتی‌اند و گاهی وقت زیادی از شما می‌گیرند. سرعت و دقت خود را در آن‌ها با زدن تست زیاد و تمرین زیاد بالا ببرید چون این سرعت و دقت زیاد در کنکور خیلی به دردتان می‌خورد. از همین حالا شروع کنید و تمرین کنید که سرعت محاسبه‌ها را هم‌راه با دقت در آن‌ها بالا ببرید.

  • ۹۶/۱۰/۰۵
  • bs bm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی