مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی و کنکور

مشاوره کنکور - پیام نور - علمی کاربردی - دانشگاه آزاد

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ
بایگانی
  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام و نحوه پذیرش آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره اول متوسطه 97 - 98

شرط ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی دارا بودن معدل کل 19 و بالاتر در کارنامه پایه پنجم ابتدایی و یا معدل 19 و بالاتر در کارنامه نیمسال اول پایه ششم ابتدایی است . لازم به ذکر است در صورت توصیفی بودن کارنامه ، دارا بودن عنوان « خیلی خوب » الزامیست ، کارنامه باید به صورت رسمی و ممهور به مهر مدرسه و امضا مدیر باشد .
پذیرش در مدارس علامه طباطبایی دو مرحله ای می باشد به این صورت که بعد برگزاری آزمون که مرحله اول است ؛ موقع اعلام نتایج ، این مدارس تا دو برابر ظرفیت اعلام قبولی می کنند و در مرحله دوم از این دانش آموزان جهت مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آورند . دانش آموزان به شرط کسب رتبه علمی لازم و با توجه به اولویت های انتخابی خود ، امکان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را به دست می آورند .

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره تحصیلی

  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • bs bm

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی